יום שני, 8 ביוני 2009

מי חשקה נפשו להיות אינסטלטור 2

המשך לפוסט מי רוצה להיות אינסטלטור 1. תקציר הפרק הקודם: הסברנו שלהיות אינסטלטור חובב זה קל, ולפתור בעיות אינסטלציה קטנות בבית - זה אחלה. אבל מגיע הזמן שבו המציאות טופחת על פנינו: אנו לא אינסטלטורים

בקיצור, אחרי שבעיית האינסטלציה במקלחת שלי (כלומר, הסתימה) חזרה שוב ושוב כמה פעמים, הגיע הפעם המכריע: נוצרה סתימה והיא לא נפתחה. פומפה לא עזרה; חומר לפתיחת סתימות רק הרע את המצב. בסופו של דבר, מצאתי את עצמי מזעיק אינסטלטור בשעה לא קונבנציונלית. כלומר - ניסיתי. הוא בא רק למחרת.

זו הייתה דירה של עזרה ובצרון, לכן למרבה המזל לא אני הייתי זה שהיה צריך לשלם (או לחפש באתר של אינסטלטורים). הבעיה, מסתבר, הייתה קריסה של קו הביוב שניקז את מי המקלחת. גרתי בקומת קרקע ולכן הצינור היה צמוד לאדמה, והתפורר מקורוזיה ומחפירה ארוכת שנים של שורשי העץ הענק שעמד בחצר, וכמו הצינורות - היה מן הסתם בן עשרות שנים.

זו מסוג הבעיות שאי אפשר להבין, או לפחות קשה לזהות, אם אינך אינסטלטור. כדי לפתור אותה, נדרשה עבודת אינסטלציה די מורכבת, שרק אינסטלטור אמן יכול לבצע בפשטות ובמהירות כמו זה ששלחו אלי עזרה ובצרון.

אגב, אני מניח שהיום הם לא מעסיקים אינסטלטורים טובים כמו ותו אינסטלטור מופלא - שלצערי אינני זוכר את שמו. הם כבר לא מעסיקים בעלי מקצוע לצורך תחזוקת דירות, שיפוץ או עבודות אינסטלציה דחופות - הם משפצים בתים של עשירים בצפון תל-אביב. אבל זה לא קשור לנושא.

השורה התחתונה היא שאם אתם צריכים אינסטלטור אז כדאי שתזהו את זה בזמן ותזמינו אינסטלטור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה